Południowokoreańska marka kosmetyczna MIZON ujrzała światło dzienne po raz pierwszy w 2000 roku. Za marką stoi pięciu mężczyzn, którzy po wielu latach badań i rozwoju w jednej z największych południowokoreańskich firm kosmetycznych Amore Pacific, postanowili stworzyć własną markę pielęgnacyjną. Wizją MIZON było oferowanie wysokiej jakości koreańskiego piękna dla wszystkich, niezależnie od portfela, a filozofia ta do dziś polega na nieustannym rozwijaniu innowacyjnych, unikalnych i ukierunkowanych na rezultaty produktów kosmetycznych z aktywnymi i przyjaznymi dla skóry składnikami w przystępnych cenach.
MIZON jest zawsze na czołowej pozycji w zakresie badań i rozwoju, z ciągłym naciskiem na opracowywanie nowych, kreatywnych rozwiązań, które można łatwo i wygodnie włączyć do codziennej rutyny pielęgnacyjnej. Motto MIZON to redukcja ryzyka podrażnień skóry poprzez utrzymywanie składów tak prostych i czystych, jak to możliwe, jednocześnie zapewniając łatwość użycia, bez kompromisów w jakości. MIZON produkuje wszystkie swoje produkty we własnym zakresie i ma bardzo wysokie standardy swoich metod produkcji pod względem technologii i jakości. Dowodem na to jest to, że firma matka założycieli, Coson, rozwija produkty dla wiodących firm kosmetycznych, takich jak Amore Pacific i Estée Lauder.
Najlepiej sprzedające się produkty MIZON pochodzą z linii ślimakowej, serii opartej na wysokim procencie sekretu ślimaka, który jest jednym z najpopularniejszych składników w K-beauty. Sekret ślimaka, który MIZON wykorzystuje w swoich produktach, jest pozyskiwany w przyjaznych dla ślimaków laboratoriach, gdzie ślimaki mogą poruszać się swobodnie, żadne ślimaki nie są więc narażone na szkodę. Następnie sekret jest zbierany, oczyszczany i mielony, zanim trafi do użycia w produktach.